Berlioioso - Corte s.Andrea 32 km

Nowości rolnicze - ryż znikł. Kukurydza wygrywa, ale pojawiła się soja ☺
Nowości pogodowe - padał deszcz przez pół godziny! Musiałem założyć kurtkę.
Na trasie ze dwa pałaco zameczki się prezentowały.
Najciekawszy jest dzisiejszy nocleg. Najlepsza alberga w jakiej byłem, a z około100 już mam byte. W wiosce nad rzeką Pad gdzie są z 4 domy, obok kościoła na plebani zrobiono som pielgrzyma. Internet, pelna lodówka, kuchnia luks, klimat wnętrz! Cudo ! Wzruszylem się jak to zobaczyłem. Szkoda tylko że jestem sam, bo takie miejsce zbliża pielgrzymów so siebie.








Komentarze

  1. co to są za chwasty?
    cerata pełna profeska :D
    ...i czy wiesz, że TWN poszukuje zbiegłego węża, który swą 6 metrową wylinkę porzucił...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Via francigena

Valpromaro - Altepascio 33 km

Gsb 15 dzień