Chatilion - Donnas 28 km

Wyruszyłem spod Chatillion. Kolejny raz dzięki uprzejmości Wuja nocleg w znanym miejscu. Zamiast jednej nocy spędziłem aż trzy. Ruszyłem pełen werwy do Donnas. Drogia wiodła wzdłuż doliny Aosty. Niesamowity jak Włosi w tej wąskiej przestrzeni zmieścili autostradę, kolej, drogę krajową i mniejsze dróżki
. Pod koniec etapu szedłem średiowiecznmi wsiami i miasteczkami. W zwężeniu doliny na jej praktycznie końcu znajdował się zamek Bard - 1 skojarzenie - władca pierścieni dwie wieże. Postawiono go w najlepsztm miejscu , nikt nie był w stanie nieppstrzeżenie wejść ani wyjść z doliny. Później już przed samym noclegiem maszerowałem resztkami prawdziwej rzymskiej drogi z 1 wieku.
 Na noclegu spotkałem jednego Hiszpana, ale nie to było najciekawsze. Kibelko- prysznic! Pomysłowość ludzka nie zna granic!
Skończyły się luksusy zaczęła się droga prawdy. 







Komentarze

  1. Zaliczyłem wiele noclegów, ale tej konwencji nic nie pobije xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Via francigena

Valpromaro - Altepascio 33 km

Gsb 15 dzień