Bercetto - pontremoli - Aulla 52 km

Cóż to był za dzień! Plan był prosty zrobić 30 km w dół zejść do Pontremoli i spocząć. Okazało się, że o 10.30 byłem w Pontremoli. Szedlem blisko 7.5 km na godzinę, ale z górki to zawsze jest łatwiej. Decyzja idę kolejne 23 km i tak nadrabiam dzień. Zakupilem jedzenie i naprzód ruszył Kociewski ekspress. 15. 30 dotarłem na nocleg. Udało się! Próg bólu pokonany. Zmęczenie totalne, ale radość i szczęście ogromne. W nagrodę nie zrobiłem sobie obiadu tylko poszedłem na prawdziwą włoską pizzę. Belissima! Trzy kawałki wziąłem na jutro na drogę, nie dałem rady.
Piękny dzień
 Jutro zobaczę Morze, może się wykąpię w nim ... Połowa trasy za mną. No i jestem już w słynnej Toskanii. Forza Italia. Co tu jest pięknie!

Link do filmiku nagranego dziś nad ranem
https://youtu.be/SypddN2MRFE













Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Via francigena

Valpromaro - Altepascio 33 km

Gsb 15 dzień