Sprzęt na wyprawę

Dobierając sprzęt na wyprawę kierowałem się dwoma przesłankami:
a) moją wagą
b) noclegami w schroniskach (stać mnie :) )

Zeszłoroczne doświadczenie z Camino bardzo przydało się przy pakowaniu. Nie ukrywam, że wtedy wzorowałem się na sprzęcie, który zabrał ze sobą na 3 miesięczną wyprawę podróżnik Łukasz Supergan (http://www.lukaszsupergan.com/sprzet-na-camino-de-santiago/).
Tzw. chodzenie na "lekko" zwłaszcza przy mojej wadze sprawdza się idealnie. Zatem, w tym roku nie pozostało mi nic innego, jak tylko ekwipunek lekko udoskonalić.


Sprzęt:

Buty: Aku Rock II GTX,
Poncho: Sea to Summit Ultra Sil,
Spodnie długie: Marmot Cruz,
Ręcznik szybkoschnący: Nabaiji rozmiar M                                                                  
Czołówka: Petzl Tikka                                                            
Scyzoryk: Victorinox Spartan
Tablet: lenovo, ładowarki
Camelbag: Widepack Source 1.5l;
Stuptuty: inov – 32;
Higiena: szare mydło, pasta Ajona, szczoteczka, maszynka do golenia, obcinarka do paznokci.
3 pary bokserek;
Apteczka: tabletki, igły, krem UV 50;
Filtr wody: Mini Sawyer.
Poduszka turystyczna dmuchana;
Kapelusz Hyperkewl Rnager Cap;
Klapki Reebok;
Spodnie krótkie: koszykarskie Kelme, Salewa Seura dry;
Bluza: Kwark Powerstretch  „kajakowa”, Abeille (długi rękaw);
Koszulki kwarka: Cypr, Power Dry, Merino wool, Powerstretch z cordurą,                     
Plecak:Quechua Forclaz 40 Air;
Kubek: GSI Glacier Stainless Minimalist, łyżkowidelec decathlon
Palnik: Optimus Crux, kartusz 400g optimusa,
Śpiwór: MAMMUT AJUNGILAK NORDIC EMT SUMMER;                                 
Karimata: 8mm z decathlonu ;                                   
Skarpetki : 2x Nessi długie trekingowe, 2x nordhorn N7,
Spodnie przeciwdeszczowe: Marmot Precip Full Zip

Jedzenie: 500g kaszy, 300g płatków owsianych, orzechy-nerkowce;

Nie ważyłem, ale myślę, że jest to około 7-8 kg czyli 10 % mojego ciała.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Via francigena

Gsb 15 dzień

Valpromaro - Altepascio 33 km